人気ブログランキング | 話題のタグを見る

It's high time to ...

It\'s high time to ..._f0009457_23114747.jpg
When I was looking for something, I've accidentally found the note which is written my life plan from 1997 to ten years later. Now, it's the exact time when it's passed ten years. It's unlikely to be coincidental. On the note, they are written what I want to do, what kind of job I want to be engaged and what I want to be in the future. Therefore, I think it's high time to rethink about myself at the moment, what is important and what is rubbish!
It\'s high time to ..._f0009457_23253785.jpg
Time is flying getting faster as aging.
Accordingly, I've already decided, at first, I absolutely travel abroad next year as a compliment for myself of back-breaking work for recent a few years!
more photos>>

昨日、捜し物をしていたら、昔書いた自分の人生プランが出てきました。1997年に書かれたもので、10年分だけラフに目標が書いてありました。その10年後ってまさしく今!何とも偶然とは思えないできごとでした。10年前の自分が書いた夢や希望を見つつ、ここからの10年間をまた考えなさいってことかなぁ、と思いました。年を重ねるにつれて、時間の流れ方がどんどん早く感じていて恐ろしいくらいです。だから?とりあえず、来年は絶対海外旅行に行く!留学から帰ってから働きづめだったからそれぐらいのご褒美は罰が当たらないでしょう(^^)

photo by vrombir in 2002 at the Heathrow Airport
by vrombir | 2006-12-11 23:32 | 英文English Essay

転がる石に苔むさないふうてんの気まぐれ雑記帳


by vrombir