人気ブログランキング | 話題のタグを見る

working motion is beautiful

working motion is beautiful_f0009457_21294634.jpg
working motion is beautiful_f0009457_21241943.jpg
I was invited at the opening party of the new restaurant which I introduced before on my blog.My best frind was working for it and I met her tonight there. As I visited on my own, I was just sitting at the counter and I glanced her working as eating and drinking. Her silhouette of woking movement was very fluent and beautiful in the evening twilight. I am proud of my friend at this moment.

今日は以前私のブログでも紹介したレストランのオープニングパーティーがあり、行ってきました。私の友人も今日はそこでソムリエとしてお手伝いしており、私は一人で行ったため、カウンターに席を取り、飲み食いを堪能する合間に彼女が働くシルエットを黄昏の光の中で垣間みておりました。動きは流暢でよどみがなく、実に美しい身のこなしでした。彼女はお茶の先生でもあるので、そのあたりで動きの優雅さにも磨きをかけたのかもしれません。お互いに自分らしい生き方を貫く同士?でありますが、この瞬間に美しさをはなつ彼女に良い刺激を受けました(^^)
ともあれ、このお店、料理も確かにおいしかったので、今度は是非是非のんびりと楽しみに訪れたいところ。宮の森なので交通の便が悪いところが難点ですが、シチュエーションといい、お料理,飲み物といい、かなり素敵です。特に今日は夕闇にとってもマッチするアコースティックなJAZZトリオのライブ演奏もあり、素敵なひとときを過ごせました。

■NE・大倉
札幌市中央区宮の森4条12丁目8-60
tel.(011)827-5337
by vrombir | 2008-04-29 21:21 | 味な店restaurant etc.

転がる石に苔むさないふうてんの気まぐれ雑記帳


by vrombir